Perşembe, Ekim 31, 2013

"Let it go" "Birak gitsin"

"LET IT GO" vardir ingilizcede, "BIRAK GITSIN" anlamina gelen.

Insan kendisini uzen  olaylardan  kurtulmak icin bazen epeyce ugrasir, cozum arayislari cogu kez istemeden baska  uzucu olaylara bile sebep olabilir. Hele  hayir demeyi beceremiyorsa bir insan Allah acisin o insanin haline. "Uzulecek" hic caresi yok "uzecekler" onu uzun bir sure.

Ugrastirir seni uzen olaylar ve kisiler cozum konusunda cunku uzulenlerin uzenlerle bir sekilde gonul baglari vardir. Sevgilisi uzer insani, kocasi, cocugu, kardesi, komsusu ve daha bircok sey.  "Gonul dagi yagmur yagmur boran olunca" zordur bir cirpida kesip atmak buyuk cesaret gerektirir.

Omrumun uzun bir suresi  bu uzuntu hallerinden nasil koruyabilirim kendimi diye cabalamakla gecti.. Cocuklugum kavruk, gencligim savruk gectiginden midir nedir  insanlara hayir diyemedim, demedim ve kendimi fiziksel ve ruhsal olarak cok yordum. Cok fazla  affedip hayatima alip tekrar ayni uzuntulerin icine soktum kendimi.

Artik yetti deme vakti geldi, kimsenin ve hicbir seyin beni uzemiyecegine dair kararlarimi alip uygulamaya koyduktan ve bana olan faydalarini gordukten sonra uzun zamandir dusunup cesaret edemedigim dovmeyi yaptirmaya karar verdim  koluma. "LET IT GO"  Arada salaklasip yine uzulmeye baslarsam cevirip kolumu gozume gozume "BIRAK GITSIN"i kendime hatirlatmak icin.

Varsa sizinde icinizde birikenler, ne yapilacak bundan sonra "BIRAK GITSIN."

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder