Çarşamba, Ocak 22, 2014

Fena mi olur?



Karanlik bir bulutun ardinda her zaman parlayan bir gunes oldugunu hatirlasak hatta bazen gunes bize ters donse bile yuzunu, biz dertlenmeyip sirt ustu yatip yildizlara baksak,

Hayatimizdaki butun zorluklarla yuzlesip ofurup pofurmek yerine onlarla nasil basa cikabilecegimizi cozmeye calissak,

Hic kimseden bir sey beklemeden kendi kanatlarimizla ucmaya calissak, bazen dusebiliriz ama yine kalksak yine ucmaya calissak,

Guclu olsak ama birbirimize karsi  anlayisli, kibirsiz ve nazik davransak,

Kendimizin ve sevdiklerimizin kalplerinin atmasi en buyuk sukur; bunu boyle bellesek ve her gun sukredecek bir sey bulsak,

Hayallerimizi ertelemesek hatta hayallerini gerceklestirmek isteyenlere yardim etsek,

Denesek hosgorulu ve affedici olmayi hatta basarsak; din, dil, irk farkina hic bakmadan rengarenk acan ama bir arada yasayan cicekler gibi uyumla yasasak, 

Iyi seyler dusunup, iyiligin kazanmasi icin ugrassak, sevsek birbirimizi cok sevsek hic bikmadan sonsuza kadar birlik olsak ve misafir oldugumuz su hayatin her gununu bayram tadinda yasamaya calissak fena mi olur?

8 yorum :

  1. Zor olur ama süper olur...(***)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de cok guzel olur, gonulden isteyince olurmus hep beraber isteyelim. Saglikla, sevgiyle ve mutlulukla yasa guzel cocuk.

      Sil
  2. Yine iyi kalbinizi yansıtan bir yazı. Mukaddes Hanımcığım, bu uğurda peygamberler geldi, kutsal kitaplar indirildi. Birbirimizi sevelim, sayalım, insan gibi yaşayalım diye. İyiyle kötünün savaşı bitmeyecek galiba. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef oyle gorunuyor Rabia Hanim. Hadi iyiyle kotu isi savasa goturmese ona da raziyiz ama gidisat oyle gorunuyor ki biraz zor. Yine de umudu elden birakmayalim diyorum ben. Bu arada sevindim yorumunuzu gorunce, sizi tekrar hissedince. Umarim daha sik gorusuruz, sevgilerimle.

      Sil
  3. harika olur tabii ki :) ne kadar sevgi dolusun , içinde de sanki hep bi hüzün var gibi hissediyorum. ama sevginle yoğuruyorsun hüzünlerini , herkes böyle olgun , zarif , düşünceli , olamıyor. bravo sana sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger icimdeki huzunlerime yenilsem benden bir canavar cikardi ortaya ve zor basedilirdi o canavarla. Cunku karsi koyamayacagim icin yasadigim acilar kalici izler birakti ama ben onlari hep sevgiyle, yardimla, iyilikle halletmeye calistim sevgili Kreatif Baskan. Saptamaniz dogru yani, derindir huzunlerim ama butun canlilari severek ben onlari hallederim. Tesekkur ederim iltifatlariniz icin, sevgilerimi gonderiyorum size cok cok.

      Sil