Cuma, Mayıs 09, 2014

Tag'landim, Tag'ladim, Tag'lar misiniz?

Blogdasim aycn_hayata dair tag yapmis, beni de eklemis sagolsun, bana da zevkle cevaplamak dustu. Darisi asagida tag'ladigim arkadaslarimin basina.





1) Telefonun nerede?
Yanimda

2) Partnerin?
Maalesef

3) Saclarin?
Bol beyazli ama guzel boyali

4) Annen?
Kanayan yaram

5) Baban?
Ozlediklerimden oldu

6) En sevdigin esya?
Kizimin hediyesi kolye

7) En son gordugun ruya?
Bir dizi kahramani

8) Hayalindeki araba?
Ferrari

9) Icinde bulundugun oda?
Gayet duzenli

10) Korkun?
O kadar cok ki

11) On sene icinde ne olmak istiyorsun?
Anneanne

12) Sen ne degilsin?
Kotu bir insan

13) En son yaptigin sey?
Sana cevap yazmak

14) Uzerinde ne var?
Pantalon ve tisort

15) Senin hayatin?
Sukurler olsun

16)Moralin?
Iyi tutmaya calisiyorum

17) Su an ne dusunuyorsun?
Linkleri nasil koyacagimi cunku hic yapmadim

18) Senin bilgisayarin?
Sony

19) Bira?
Cok sicak gunlerde buz gibi cok guzel oluyor bazen

20) Ask?
Hala umudum var

bilgicellim
Sulem cafe
bizkimizkadiniz
siradan bir anne
arkadaslarima gonderiyorum, hepsini sevgiyle kucaklayip bloglar arasi trafigi artiracak bu islemi baska arkadaslarina yapmalarini rica ediyorum. Sevgilerimle.

15 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim canim benim, sevgilerimle.

      Sil
  2. Mukaddesciğim en kısa sürede cevaplayacağım canım. sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. En kisa zamanda cevaplayacagim canim,tesekkürler.
    Bu da benim ilk tagim olacak.

    Ilk önce " tag " ne acaba dedim,bloglarda gördügüm "mim " mis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim, bloglar arasi trafigi artiran bir faaliyet diyelim adina. Hayirli olsun ilk tag'in. Sevgilerimle.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Seni merak ediyorum biliyor musun? Umuyorum iyisindir ve her sey yolundadir. Iste anne seni mimledi gordun mu? Ben de sana birkac gun once bir mesaj gonderdim agacla ilgili, begendin mi son resmi? Sevgiyle kal.

      Sil
  5. Ben cevapladımmmm sevgiler teşekkür ederimmm...

    YanıtlaSil
  6. Kocaman, kocaman tesekkur ederim canim, sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Benden de size sevgiler ve :)

    YanıtlaSil
  8. Tekrar merhaba, az önce yorum bıraktığımda panelimde son yazınız 'gözün kör olasıca stres' olarak göründüğünü belirtmiştim, bakayım ne yazılar kaçırmışım diye blogunuzu gezerken bu yazınıza rastladım, daha Ayşe Arman'ı okuyacağım bir sürü yeni yazınız birikmiş.

    Bu yazınızla aynı gün ben de 'taglamak,tagladım,tagladı' isimli bir eleştiri yazı yazmıştım. Aynı gün olması tamamen da, başlığın da sizinle benzeşmesi tamamen tesadüf çünkü dediğim gibi son yazılarınızdan haberim olmadı. Hani aklınıza yanlış bir şey gelmesin diye belirtmek istedim. :)

    cevaplardan kızınız olduğunu öğrendim, geçmiş anneler gününüz kutlu olsun :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Rica ederim ne demek aklima bisey gelmez tabi ki. Evet dunya guzeli bir kizim var su anda 26 yasinda, Allaha sukur cok iyi bir insan. Hepsinin sansi iyi olsun. Sizinde gecmis anneler gununuzu kutlarim, sevgilerimle. Inceliginize tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Sen bizi bu kadar ilgisiz birakirsan elin oglani icin boyle tagsiz kalirsin. En kisa zamanda dileginiz gerceklesecektir prenses. Sevgiyle yasa, bu arada tebrik ederim seni. ♡

      Sil