Çarşamba, Mayıs 14, 2014

SOMA'DAKI BUYUK ACI GOGSUMUZU DARALTIYOR

Ben cocukken Zonguldak maden gocuklerinden haberler gelirdi perisan olurduk..

Bir yigin gencecik insan olur aileler perisan cocuklar boynu bukuk kalirdi

O zamanlar Ecevit vardi, Erbakan vardi, Turkes vardi rahmetliler

Demirel vardi hep ayni seyi soylediler

Olenlere rahmet ailelere metanet ve bas sagligi dilediler

Ben 52 yasima girecegim yakinda 

Yine bugun ayni sey yasandi ve ayni seyi soylediler

Olenlere rahmet, ailelere metanet ve bas sagligi

Bir ulkede 40 sene sonra bile ayni sorun yasanip, ayni seyler soyleniyorsa

Bir yerlerde bir seyler yanlis gidiyordur sevgili insanlar

Degismeli bazi seyler ya da ayni evrende yasamamali cellatlar 

12 yorum :

  1. Türkiye'yi yönetenler başka şeylerle uğraşacaklarına bu kazaları önlemeyi düşünmedikçe bu kazalar olmaya devam edecek. Yeni öğrendim kazada 150 madencimiz ölmüş. Aman Ya Rabbim bu ne korkunç bir rakam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayilar artiyor, yurekler kaniyor. Cok uzgunum cok, icim yaniyor. Allah yardim etsin, ne diyecegimi bilemiyorum.

      Sil
  2. inanın çok üzgünüm bizim burada sürekli ambulans sesleri anlatamam tanıdıklarımız var çok kötü Allah yardımcıları olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok uzgunuz, perisaniz, icimiz yaniyor. Allah hepsinin yardimcisi olsun, sayi artmasin baska ne diyebilirim. Insaallah tanidiklariniza sag salim kavusursunuz. Basimiz sagolsun.

      Sil
  3. Memleketimizde iyi şeyler için bir adım atılıyorsa, iki adım geri gidiliyor. On yılı aşkın bir süre önce de maden ocaklarında grizu patlamaları çok oluyordu. Onlar için önlemler arttırıldı diye biliyorum. Bunda da trafo patlamış deniyor. Öyle-böyle olan ölenlere oluyor. Milletçe bir yas daha yaşamamız mukaddermiş. Ne yazık ki; bizde yaslar bitmez...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu uzun yillarin en buyugu diye dusunuyorum, memleketimi cok severim ama artik insana verilen "0" degerden midem bulaniyor sevgili Rabia Hanim. Trafolar tasaron firmalarca en son ne zaman kontrol edildi acaba. Benim gorusum tamamen ihmal ve cok canimi yakiyor bu duygu. Bu kadar degersiz sayilirmi bir ulke insani? Off cok uzucu vallahi gozlerim patlayacak aglamaktan, giden gitti uc kurus para icin. Evlere ates dustu. Allah yardim etsin hepsine.

      Sil
  4. Allah yardımcıları olsun:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyecek soz bulamiyorum, basimiz sagolsun. Kahrolduk, gelen her bir haberle icimiz parcalandi.

      Sil
  5. Allah geride kalanlarına sabır versin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, cok zor onlar icin de. Hepimizin basi sagolsun, Allah rahmet eylesin hepsini, umarim sayi artmaz.

      Sil
  6. bu ülke de doğru giden ne var ki ...
    Allah rahmet eylesin hepsine, dün başçalanın arabasına saldırmışlar Soma'da markete sığınmış ancak şu da bir gerçek bu gün Soma'da sandık kurulsun yine AKP çıkar ben buna üzülürüm!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serefsiz yalakalarindan biri de vatandasi tekmelemis. Ben boyle dengesizce, mazosistce, aci ceke ceke yasamanin nedenini anlayamiyorum. Bu olay bir ihmal ve hala o adamlar secilirse kelime bulamam yazmaya. Allah olenlere rahmet, yaralilara sifa, ailelere de yaralarini sarmak icin guc versin. Basimiz sagolsun.

      Sil