Pazartesi, Kasım 04, 2013

Arada bir yemelik


Cok severim orijinal tarifleri denemeyi. Blog yazmaya basladigim gunden beri hep enteresan bir tarifi yayinlamak istedim kismet buguneymis. Fistikli toplar cok ilgimi cekti denedim ve herkese tattirdim cok begeni aldim. Karbonhidratsiz ve sekersiz oldugu icin saglikli diye dusunup, muthis bir enerji kaynagi olabileceginden sizlerlede paylasayim istedim.
Cok kolay bir tarif.

Malzemeler:
200 gr kavrulmamis ve tuzlanmamis cam fistigi,
6 tane cekirdekleri cikarilmis hurma,
1 cay bardagi rendelenmis hindistan cevizi,
2-3 yemek kasigi su.

Yapilisi:
Butun malzemeyi blenderdan gecirip yumusak ve yapiskan bir hale gelene kadar karistiralim. Elimizle top sekli verip buzdolabinda saklayalim ne zaman enerjisiz hissedersek kendimizi bir top atistiralim.
Umarim begenirsiniz, afiyetle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder