Cumartesi, Eylül 07, 2013

Mevlana'dan ogrenilecekler bitmez





Yaşamayı öğrendim,
Doğumun, hayatın bitmeye başladığı an olduğunu; aradaki bölümün
ölümden çalınan zamanlar olduğunu öğrendim.
Zamanı öğrendim. Yarıştım onunla…
Zamanla yarışılmayacağını, zamanla barışılacağını zamanla öğrendim.
İnsanı öğrendim. Sonra insanların içinde iyiler ve kötüler olduğunu…
Sonra da her insanın içinde iyilik ve kötülük bulunduğunu öğrendim.
İnsanın tenini öğrendim. Sonra tenin altında bir ruh bulunduğunu…
Sonrada ruhun aslında tenin üstünde olduğunu öğrendim.
Okumayı öğrendim.
Kendime yazmayı öğrettim sonra…
Ve bir süre sonra yazı, kendimi öğretti bana…
Gerçeği öğrendim bir gün…
ve gerçeğin acı olduğunu…
Sonra dozunda acının, yemeğe olduğu kadar hayata da “lezzet” kattığını öğrendim…
Her canlının ölümü tadacağını, ama sadece bazılarının
hayatı tadacağını öğrendim…
Hz.Mevlana

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder