Pazar, Aralık 23, 2012

OGUZ'a

Acitti diye dusundugum yoklugun yillar gectikce icimde  tarifsiz  bir sizi birakti,
gozumu actigimda sen yoktun sana ait bir nefeslik kokun vardi.
Kanadi icim, kanadi gozum
anlamadi kimse ne cok kanadigini icimin,
daha sana alisamadan etrafimi hatiran sardi.
Bir bilen yokmuydu Allah askina ne yapacagimi,
seni kaybetmistim sonsuza kadar, bu delirtmezmiydi insani

Cok uzun zaman oldu gozumun nuru ayrilali,
ne sen beni goreceksin nede ben seni bir daha,
Sarilamayacagiz bir daha birbirimize,
bilmemki hayat bize anlayissiz mi davrandi. 
Adini koyamadim, bir turlu ne yasadik, niye boyle sonlandi,
anlamaya cok ugrastim, cok zamanimi aldi.
Su anda anladigim birsey yok aslinda, sadece sesin kulaklarimda 
Bir damlacik mutlulugumuzun da tadi damagimda kaldi...
O.T.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder