Cumartesi, Aralık 29, 2012

Yeni yil dileklerim (2013)



Yeni yil dileklerim ve isteklerim:Ben yeni yila cuvallar dolusu  umutla giriyorum hepimiz icin.Cok keyifle yasanmasini dileyerek 2013'un, basliyorum siralamaya. Herkesin yeni yilda cok saglikli olmasini diliyorum, hastanelerde ne kadar hasta varsa hepsine acil sifalar. Dunyada  hicbir cocugun acliktan olmemesini, savaslarin bitmesini ve yasamimizin “Bir agac gibi tek ve hur, bir orman gibi kardescesine” surmesini  istiyorum. Birde etrafimda daha cok gulen insan gorursem degmeyin keyfime.
Gonul hanesi bos olan herkese cok guzel asklar diliyorum  yanaklarini kizartacak, elele tutustuklarinda kalplerin gum gum atacagi asklardan.
Daha cok insan sevmek istiyorum ve daha cok dokunmak sevdiklerime. Her insanin etrafinda sarilacagi bir yada bircok insan diliyorum, cunku babam derdiki  “yalnizlik Allaha mahsustur” . Herkesin sarip sarmalayacak, misler gibi koklayacak sevdikleri etrafinda olsun istiyorum.
Herkesin umutlari benimkilerle birlessin ve muhtesem bir yil yasayalim.

Kararlarim:1. Kilo sorunu kesinlikle halledilecek. Uzerinize afiyet yas ilerledikce kilolarimdan kendimi    tartamaz hale  geldim.
 2. Spora daha cok vakit ayrilacak.
 3. Muhakkak yeni bir hobi edinilecek.
 4. Seyahatler planlanip sonra vazgecilmeyip gidilecek.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder