Salı, Nisan 01, 2014

Secimlerden sonra




Evet sevgili dostlar uzun ve yorucu bir surec bitti dun aksam. Cok yoruldu ruhlarimiz o ne dedi, bu ne dedi diye dinlemekten. Bugun itibariyle gecmisin kapisini kapayip gelecek kapisini acmak icin birbirimize, "Sefkat ve merhamette gunes gibi olalim."



Sahsim olarak soyluyorum ben politikayi ve politikacilari sevmem. Onlar ne olursa olsun biz, 
"Birbirimizin kusurunu ortmekte gece gibi olalim."


Kendimize bir iyilik yapalim bugun itibariyle birbirimizi oldugu gibi kabul etmeye soz verelim, ayri fikirlerde olsak bile birbirimize,
"Hosgorulu olmakta deniz gibi olalim."

Kim ne derse desin biz hepimiz bu ulkenin insaniyiz ve kardesce yasamaliyiz. Kardesler kavga eder, tartisir ama hicbir zaman oldurmek istercesine ofke duymaz birbirine. 
"Hiddet ve asabiyette olu gibi olalim."

Dinimiz ve inanclarimiz geregi kibirlenmeyelim birbirimize, en ufak bir fikir ayriliginda hitap seklimiz "Sen zaten ne bilirsin ki geri zekali?" diye baslamasin konusmalarimiz.
"Tevazu ve alcak gonullulukte toprak gibi olalim."

Bizim ozumuzde zaten var olan yardim etmeyi ve ederken alacagin karsiligi dusunmeden comertligini sergilemeyi tekrar hatirlayip, hatirlatip etrafimizdakilere,
"Comertlik ve yardim etmede akarsu gibi olalim."

Ulkemin insanlarinin iyi seylere layik oldugu inanciyla, 
KARDESCE
 UMUTLARIMIZLA
VICDANLI
ADALETLI OLARAK
BARIS ICINDE
OZGURCE...
yasamak istiyorum hep birlikte secimlerden sonra.

Dunle beraber gitti dune ait ne varsa, bugun yeni seyler soylemek lazim. Hz. Mevlana

Not: Yukardaki siyah puntolarla yazilmis sozler, Mevlana'nin 7 ogudunden alinmistir.