Cuma, Nisan 11, 2014

KIZIM ASIK

Eveeeet dostlar kizim asik, hemde sirilsiklam asik. Nasil guzel bir seymis bu ask bana onu hatirlatti kucuk hanimin aski. Sevgilisinin ismi Carli, nasil velet, nasil capkin, nasil her cicege konan bir kazanova ama ne yapacagim bilmiyorum bizimkisi asik.

Yapacak bir sey yok aslinda aska saygi duymaktan ve din dil ayrimi gozetmeden bu aski guzel bir sekilde yasamalari icin yardimci olmaktan baska.

Her sabah yaptigimiz yuruyuslerde eger damadin evinin onunden gecmezsek bir sekilde bana belli ediliyor gitmemiz gereken yer, hadi gidiyoruz evin oraya sapik gibi dolaniyoruz belki cikarda goruruz diye. Vallahi ben 20'li yaslarimi hatirliyorum bu askla birlikte.

Herkese hirt davranan kizim is Carli'ye gelince pervane gibi donuyor etrafinda.
Damat bazen bizim evin onunden geciyor, bizimki uyuyor bile olsa nasil hissediyor bilmiyorum ama camin onune kendini nasil atacagini bilemiyor, hayran hayran izliyor sevgilisinin gecisini.
BU ASKIN KAHRAMANI
Bu ask inanin ki yukarda anlattigim gibi yasaniyor ama bir farkla, yasayan benim kizim degil, kizimin kopegi, evimizin kucuk prensesi ginger (cincir). Zencefil anlamina geliyor cincer, dunya guzeli, akilli mi akilli kucuk cincir asik. Hem de deli gibi asik. 

Kizimiz bircok disinin yaptigi gibi yanlis adama asik ama ne yapalim gonul ferman dinlemiyor, her sabah cekistirildigim dogru damadin evine, onun icin oralarda bekliyoruz vallahi dogru.
Bu ask maalesef yakinda bitecek kizimin haberi yok cunku tasiniyor prensesimin sevgilisi, bakalim sonrasi ne olacak.
Umarim Carli'nin yerine cok daha iyi bir kopecik gelirde kizimin gonul acisi uzun surmez.
Ahh ask sen nelere kadirsin.