Perşembe, Nisan 24, 2014

MUCIZE CILT KREMI

Merhabalar benim hepsi birbirinden guzel kadin arkadaslarim. Bugun kisacik ama cok faydali olacagini dusundugum bir bilgiyle karsinizdayim.
Malumunuz hepimiz cildimize cok onem veririz, bir yigin para harcariz bakim kremlerine daha guzel bir cilde sahip olalim diye. Ben bir formul buldum mucizeler yaratiyor.

- Nerden mi buldum?
- Dr. Mehmet Oz'un bir yazisinda okudum.
- Nasil bir formuldur acep?
- Cok basit ve sifir masraf. Elinizdeki malzemelerden faydalanacaksiniz.
- Ben denedim mi diye soracaksaniz, haydi sor sor?
- Evet  her sabah uyaninca denedim.
- Simdi artik yeter ama vereceksen ver su tarifi dediginizi duyar gibiyim...
- Tamam tamam hadi hemen alt satira bir goz atin, tarif orda.

MUCIZE GUZELLIK BU FORMULDE

Evet formul sudur sevgili arkadaslarim: Her sabah yuzunuze surdugunuz kreminiz var ya onun icine 1-2 damla limon suyu damlatip, karistirin ve yuzunuze oyle surun. Bir gunde sonuc bekleyen olursa aaaaaaaaa! olmaz oyle sey bir iki hafta deneyin.
Haksiz degilim degil mi sifir masraf, kreminiz vardir zaten yoksa hemen alinip uygulansin bu formul, saka bir yana cok ise yariyor.

Bizde oyle estetige bosuna para harciycak goz var mi? sagolsun doga ananin eczanesi.
Sonuclari bekliyorum hepinize sevgilerimle...