Perşembe, Haziran 26, 2014

Kisacik bir hayata dair

Hayati bir okul gibi, bazen kendi basrolunu oynadigimiz bir oyun gibi, hayat ahh hayat ahh iste oyle bir sey! Okul gibi dusunursek hayati,bazen bir dersten kalinir bazen hic beklemedigin bir dersten ve hatta bazen derslerin cogundan kalinir ve sinifi gecemezsin. Ama eninde sonunda direncliysen eger, hayallerin varsa gelecege dair o okul bitirilir ve hadi bakalim simdi pratik yapmaya diye hayatin icine atilir insan. 

Hepimizin hayatinin icinde bircok sinavi oluyor farkindaysaniz; kimimiz hastaliklarla ugrasip iyilesmeye calisiyoruz, kimimiz en sevdiklerimizi cok erken kaybediyoruz ozlemle bogusuyoruz, kimimiz cok varlikli bir durumdayken bir anda her seyimizi kaybedip yeniden toparlanmaya calisiyoruz, kimimiz hic beklemedigimiz anda isimizden oluyoruz ve yeni baslangiclar icin ugrasiyoruz ve boylelikle  dersimizi aliyoruz hayattan. Hepimiz bir sekilde geciyoruz kendi hayatimiza ait sinavlardan. Biz burdan calismamistik ki! desekte "ogretmenimiz hayat"  sinavi baslatiyor bile. 



Iste bu yuzden sirf bu yuzden iste..

Herkes kendi hayatinin sinaviyla ugrassa gecebilmek icin, kendimizi kimseyle kiyaslamasak mutlu olmak icin, bilmedigimiz ve icinde olmadigimiz hayatlarin hakkinda onyargili olmasak, daha hosgoruyle davransak, bilemeyiz baskasinin hayatinin icinde neler oldugunu o yuzden birbirimizi rahat biraksak, baski yapmasak herkes kendi hayatini yasasa, kimseden bizim gibi davranmasini beklemesek, herkesin bir kisiligi oldugunu hatirlasak ne olur sanki?

Tatatatatataaaaaaa... ne olur biliyor musunuz?


Hayat daha guzel olur...


8 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim, yorumuna saglik. Sevgilerimle.

      Sil
  2. Mukaddes hanım ,öncelikle blogta oluşturduğunuz sinerji mukemmel.Paylaşımlariniz ona keza başarılarınızin devamını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim guzel desteginiz icin cok naziksiniz. Bir ara sizinle bir mesajlasalim sizin blogunuzla ilgili olur mu? Bende basarilar diliyorum ve inaniyorum olacak.

      Sil
  3. :)) Enerjiniz başımı döndürüyor.

    YanıtlaSil
  4. Ayvalik boyle mi guzel anlatilir? Bahce perim anlatir. Senin enerjin de benim basimi donduruyor:)))) Ben bayilarak okuyorum paylasimlarini, gorsellerini cok begeniyorum, iyi ki varsin dediklerimdensin, saglikla ve askla yasa.

    YanıtlaSil
  5. Ah yaa sevgi pıtırcığı seni :) kıyaslamaları ben de çok yapıyordum ne kadar ayıp etmişim ve boş yere kendimi daha da üzmüşüm. şimdi kendime döndüm , özsaygımı kazandım. Kendi sınavımın derdindeyim , sınıfta kalmamak hayatı tam yerinden yakalamak, çabalamak, kendimi aşmak, sevgime sevgi katmak, affetmek, öğrenmek , şükretmek, yardım etmek ... bunlar artık benim kelimelerim oldu ;) Sınıfta kalır mıyım bilemem ; ama en azından çaba sarfetmedim demeyeceğim. Yazı harika , sen harika, wonderful wonderful hihih ;)

    YanıtlaSil
  6. Siz zaten sinifi gecmeyi garantilemissiniz aldiginiz ders notlari ve calisma azminizle. Hepimiz yapiyoruz o kiyaslamalari elimizde olmadan valla ben durte durte ogrettim kendime ve mutlu oldum. Karnenizi aldiginizda yaninizda olmasamda bilinki kutluyorumdur sizi sinifinizi gectiginiz icin. Seviyorum sizi, cok tesekkur ederim guzel yorumunuz icin. Yuzume cok guzel bir gulucuk kondurdunuz, Allah'ta sizi guldursun, wonderful olan sizsiniz.

    YanıtlaSil