Pazar, Haziran 01, 2014

Yine, yeni, yeniden "MIM"lendim ben

Merhabalar benim dunya guzeli okuyucularim;

Sevgili safagindunyasi.blogspot.com beni mimlemiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum bana bu sayfada yer ayirdigi icin ve hic gecikmeden cevaplamaya geciyorum.



1. En Sevdiğin Şarkı

Ben simdi yazmaya kalksam benden nefret edersiniz cunku liste bitmez. Ama son zamanlarda en cok dinledigim Cem Karaca'nin eski sarkisi "Islak Islak."

2. En Sevdiğin Roman

En son "Kahperengi"nde takili kaldim.

3. En Sevdiğin Çizgi Film Karakteri

Heidi "Yasim cikiyor ortaya, bilmeyenler olabilir epey onceydi."

4. Çocukluğunda En Sevdiğin Oyuncak

Biraz "acilarin cocugu" gibi olsa da benim hic oyuncagim olmadi diye hatirliyorum. Ama erkek cocuklari gibi topac oynardim arkadaslarimla.


5. Şimdiye Kadar Aldığım En Güzel Hediye

Kizimin bana hazirladigi ozel zamanlar albumum ve kolyesi.

6. Odada Sana Ait Olan En Sevdiğin Şey

Her zaman bulundurdugum melek biblom, beni rahatlatiyor. Aslinda bir tane daha var cok sevdigim sey, kucuk bir vazo ve icindeki taze ciceklerim. Gozumu acinca onlari gormekten mutlu oluyorum.

7. En Sevdiğin Yemek

Karniyarik bas tacim, taze fasulye prensesim ve yaprak sarmasi yemeklerin krali benim icin ama genel olarak lezzetli olan her yemegi yerim.

8. En Sevdiğin Hayvan

Kopek, kopus, dog "her sekilde kopek" yani.

9- Ailen dışında onsuz yapamam dediğin , en sevdiğin kişi ?


Benim onsuz yapamam demelerim uzun zaman once bitti, cunku o kadar cok insan kaybettim ki cocuklugumdan bu yana "onsuz yapildigini" hayat ogretti.  Onsuz yapamam dedigim tek kisi kizim, Allah'a beni evladimla sinama diye dua ediyorum her gun.

Benim cevaplarım bunlar, dileyen herkes yanıtlayabilir. Ancak aşağıda linklerini bulacağınız arkadaşlarımı da mimlemek istiyorum. Sevgili Safak'a tesekkur ediyorum, sevgili ailesiyle saglikla ve mutlu bir sekilde uzun yasamasini diliyorum.


Simdi huzurlarinizda benim mimlediklerimle basbasa birakiyorum sizleri.
birdelininpembedefteri.blogspot.com
gonuldicleipekci.blogspot.com
Cevaplarını okumak için sabırsızlanıyorum.
Hepinize guzel mimler diliyorum, sevgilerimle.

4 yorum :

  1. yemekler harika, heidi o kadar eski değil çünkü bende hatırlıyorum :))
    cevapların için teşekkürler. Kızınla musmutlu uzun bir hayatın olur inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasin sen, sende musmutlu yasa ailenle, sevgilerimle.

      Sil
  2. sevgili mukaddesciğim; sana hemen bu MİM için önceden yayınlamış olduğum yazının linkini paylaşıyorum.
    http://birdelininpembedefteri.blogspot.com.tr/2014/03/mimmimmim-mim-pasm-gol-oldu-sevgili.html

    Bu mim'e daha önce bulaşmıştım, ama seninkini okuma fırsatı bulduğum için memnun olmuş oldum:) yine de ilk yayınımda senin tarafından mimlendiğimin altını çizicem mutlaka ki, birbirimizin site trafiğini arttırmış olabilelim değil mi ama:)))

    Sevgilerimle öpüyorum.Allah kızınla birlikte sağlık mutluluk huzur para dolu koskoca bir ömür nasip etsin sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim nazik aciklamalarin icin, olsun sekercigim baska bir sefer insallah. Sekercigim benden bahsetmen icin gondermedim onu sana uzun zamandir yoktun ortada, gecen gun seninle bir mesajlasma oldu ya aramizda hatirlarsan onun icin gonderdim, jest yapmak istedim. Ince dusuncene tesekkur ederim.
      Ben de seni sevgiyle opuyorum, Allah hepimize saglikli ve uzun yasam nasip etsin, sevgiyle yasa.

      Sil