Pazartesi, Ağustos 04, 2014

Bayiliyorum simdiki sanal asklara

Bayiliyorum vallahi simdiki sanal asklara, bayiliyorum!.. 

Mesajlasiyorlar ve deli gibi asik oldugunu soyluyorlar, sonra cevap verilmeyen bir mesaj ya da acilmayan bir telefon iliskinin sonu olabiliyor.
Resim, siir, yazilar paylastigimiz ortamlarda ise begenilen bir resim senden hoslaniyorum anlamina gelebiliyor,
hele bir ask siiri falan paylasmissan vay haline ozelden bir yigin hayranin mesaj yaziyor uzerine alinip.



Hic gormedigin, karakterinin dogrulugundan hic haberin olmadigi, yasam seklinizin uyup uymadigi uzerine hicbir fikrinin olmadigi, kisacasi zerre emek vermedigin bir insana nasil asik olunuyor ben anlayamiyorum affedin beni...
Tanimadan sirilsiklam asik oluyor insanlar birbirine sanal alemde sonra sahipleniyorlar, kiskaniyorlar ve kavga edip ayrilabiliyorlar.
Ask, olaganustu bir duygu ve hepimizin deliler gibi yasamasi gereken bir duygu hic sozum yok ama yasanan asklar sizce normal mi?
Belki sorun bendedir bilmiyorum!
2013 yilinda bir film izlemis ve kendi kendime dusunmustum boyle bir sey olabilirmi diye ve goruyorumki oluyor. Filmin adi "HER" bas kahraman bilgisayar programinda kullanilan kadin sesine asik oluyor, hem de ne ask inanmazsiniz.
Lutfen diyerek, israr ederek ve ustune hatrimi da kullanarak filmi izlemenizi tavsiye ediyorum, izledikten sonra bir sekilde bana izleniminizi yazarsaniz cok mutlu olurum. 2 dakikanizi ayirip asagidaki videoya bir goz atin isterseniz.



Sevgili arkadaslar tehlike canlari caliyor inanin gidisatimiz kotu, gittikce "asosyal" oluyoruz. DIKKAT, DIKKAT, DIKKAT...