Cumartesi, Eylül 06, 2014

Bu bir yardim istegidir

Benim en nadide, sevgili arkadaslarim, bu bir yardim istegidir!




Sorunum cok sinir bozucu bir sey; su gordugunuz yaziyi yazan ben, blogum tam istedigim gibi bir hale geldi diye sevinirken, hevesim kursagimda kaldi!

Gecen gun durduk yere blog basligim gitti, hadi onu hallettim derken bir baktim butun yorumlarim gitmis. Neye ugradigimi sasirdim, valla basimdan asagi kaynar sular dokuldu.




Uzun zamandir suregelen bir sorunum da, paylasimlarim takipcilerimde gorunmuyormus, bazi arkadaslarim uyardi, sorunu cozmek icin cabaladim ama basarili olamadim. Paylastigim hicbir yazi takip eden arkadaslarin listesinde gorunmuyormus.

Benim bu islerden anlayan sevgili arkadaslarim, cok ama cok rica ediyorum bana yardim edin. Kodlarla oynamaktan bunaldim bir seyleri cozmek icin off anam anam beni sabahlara kadar perisan etti.

Ilgilenecek arkadaslara simdiden tesekkur ederim, sevgilerimi gonderirim, minnettar kalirim ve daha neler neler...

Lutfen yardiminiza ihtiyacim var!...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder