Salı, Ağustos 27, 2013

Savastan nefret ediyorum!

Hicbir aciklama yapmadan kut diye soyleyecegim ve hatta haykiracagim: Savastan nefret ediyorum!


Nefret ediyorum savastan, savasta sucsuz gunahsiz insanlarin, cocuklarin olmesinden. Bizi yonetenlerin hirslari yuzunden cikan savaslardan ve olen her canli icin cok uzuluyorum ve tekrar haykiriyorum savastan nefret ediyorum!.


Bu dunyada herkese yetecek kadar yasama alani var ama gozu doymayan insanlar biraz daha biraz daha dedikce, silah satislarindan elde edilen gelir ulkelerin gelirlerine cok etki edince kim takar olen masum insanlari. Savasin hadi diyor birileri, cocuk colugu dusunmeden, yasli genc demeden masummus degilmis dusunmeden olum emrini veriyor. Hakki yok kimsenin kimseyi oldurmeye...


Nasil vahsilesebiliyoruz cikarlarimiza dokunuldugunda ve o cikarlar ugruna  nasil tehlikeli olabiliyoruz butun insanliga karsi. Kahrolsun boyle insanlik, insanin insana ettigi zulum.

Insan olmaktan utaniyorum savasta olen  insanlari gazetelerde gordugum zaman, gercekten utaniyorum ve nefret ediyorum boyle insanlardan ve savastan.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder