Salı, Mart 11, 2014

Affedin bizi Gezi'nin melekleri

Bir ruya gordum dun aksam cok garipti, bembeyaz bir isik icinde birkac tane delikanli aralarinda gulumseyen bir ufaklikla etrafa bakiyorlardi. Cocuklar ve etraflari inanilmaz guzel bir isikla cevrilmisti. Isik oyle bizim bildigimiz beyaz renk degil, gozun gorebilecegi en parlak yani tarifi mumkun olmayan guzellikte bir isikti.
Uyandim ruyadan gecenin bir yarisi ve hayir olsun insallah ne duyacagim acaba bugun? diye dusundum. Benim vardir boyle anormal sezgilerim. Insanin aklina boyle durumlarda once aile fertleri gelir ya benim de oyle oldu.

Aileden emin olduktan sonra, internetten gazeteyi actim ve ogrendim ki bizim kucuk melegimiz abilerine kavusmus. Guzel gozlu cocugumuz yasamadan gencligini ve gelecegini  aylardir surdurdugu yasam   mucadelesini kaybetmis. Cok umutluyduk uyanacagindan ve  ekmegimizi onunla paylasacagimizdan ama maalesef! cok uzgunum hem melegimiz icin hem de ailesi icin. Annesini dusunmek istemiyorum Allah sarsin acilarini sevgisiyle, sefkatiyle. Kelimeler kifayetsiz annesinin acisi icin dusundukce icim parcalaniyor.    

BIKTIM..
Sakin bana bunun kader oldugunu kimse soylemesin, Allahin melek kadar temiz kullarindan Berkin Elvan'a bu kaderi  vicdansiz insanlarin cikar iliskileri yazdi. Kotu yurekli insanlar,  kibirli insanlar, ac gozluler ve bencil insanlar yazdi. Hem yazdilar, hem de oynadilar oyunlarini  ve biz sessizce izledik. Ben kendi adima soyluyorum biktim ayni oyunu izlemekten.

YETER gidin artik demek icin, yediginiz ictiginiz sizin olsun gidin diye haykirmak icin kac tane daha fidanimiz sokulup atilacak, uyanmamiz icin kac tane cocugumuz daha uykuda olecek?  "Ates dustugu yeri yakar." deyip gecistiriyoruz mu ne? bize dokunmayan yilan bin yasasin mi diyoruz?  bize verilen oduna komure cocuklarimizin hayatini sattik mi ne? bir dusunelim son sansimiz var.

Eger boyleyse ve ates bizim yuregimize hala dusmediyse ben kendi adima af  diliyorum Gezi Parki olaylarinda yok edilen fidanlarimiz ve onlarin ailelerinden.

AFFEDIN bizi sevgili cocuklar size sahip cikamadigimiz icin, affedin bizi eger size bunu yaptiranlari ve yapanlari unutup tekrar izlersek ayni oyunlari sessizce yalvaririm AFFEDIN!.. 

DAIMA KALBIMIZDESINIZ..








Hiç yorum yok :

Yorum Gönder