Pazartesi, Aralık 29, 2014

Hepimiz icin yeni yil dileklerim


Oncelikle gidecek olan 2014'e bize yasattigi guzel seyler icin tesekkur edip gonderelim diyorum. Elinde olmadan yasattigi tatsizliklar icin de affedelim ve kalbimizi yeni misafirimiz 2015'e temizlenmis paklanmis olarak acalim.



Acgozluluk yapmadan 2015'ten kendim ve sevdiklerim icin istedigim birkac sey var,
beni kirmayip kabul ederse cok mutlu olacagim.


* Yeni yilin mucizelerle dolu olmasini diliyorum herkes icin. Hic ummadigimiz anlarda oyle guzel mucizeler yerlessinki yasamimiza biz bile inanmakta gucluk cekelim. Allah'im bana bu mucizeleri yasattigin icin sukrediyorum demekten bogazimiz agrisin.

* Hepimize yanaklarimizi kizartacak, eli elimize degdiginde yuregimizi hoplatacak, soyledigimiz tum sarkilarda onu anlatacak, yaralarimizi sarip sarmalayacak guzellikte bir ASK diliyorum.





 * Birbirimizle daha cok sey paylasmamizi diliyorum. Duygularimizi, yemegimizi, giysilerimizi paylasip iyilerin ve iyiliklerin kazanmasi icin caba gosterelim istiyorum.

* Hedeflerimiz olmasini diliyorum, basarabilmemiz icin her gun ibadet eder gibi uzerinde calistigimiz, basardikca daha iyisini yapmayi denedigimiz hedeflerimiz.





* Nesemizin bol olmasini diliyorum, icimizde durup dururken ziplayan bir sevinc olsun. Kahkahalarla gulebildigimiz neseli zamanlarimizin cok olmasini.

* Yapacagimiz hicbir seyi ertelemeden, bunun icin cok gec ya da ben bunu yapamamki demeden icimizden geldigi gibi davranmamizi diliyorum. Kalp sesimizi dinleyip, kendimizi ve isteklerimizi onemsemeyi ogretelim kendimize.

* Hayalimiz olsun en az bir tane, lutfen pesinden gidelim pes etmeden. Hayallerimizi sobelemek icin pesinden kosalim ve hic yorulmayalim. Kendimizi bir cizgi film kahramani gibi dusunup, her seyin mumkun olabilecegini unutmayalim.

* Sagligimiza daha cok onem verelim lutfen, dunyadaki en onemli sey saglik. Yillik saglik kontrollerini atlamadan yapalim, yapmayan yakinlarimizi kulaklarini hafif oksayarak uyaralim.

* Yeni yilda her seyden once kendimizi mutlu edelim. Edelim ki mutlulugumuzu etrafimizdakilere bulastiralim, yoksa kimseye faydamiz olmaz biz mutsuzken. Bu yolun baskasindan bir sey bekleyerek olmadigini, en buyuk mutluluk kaynaginin kendimiz oldugunu hatirlatalim kendimize arada.

* Degistirmek istedigimiz her seyi degistirebilmemizi dilerim. Evimizde, ozel hayatimizda, isimizde, icimizde ve disimizda bize iyi gelecek degisiklikleri biran once yapmanin ruhumuzu havalandiracagina inanarak. Eskiyen her duyguyu, her esyayi bir sekilde degistirelim.

Evet sevgili dostlar benim, hepimiz  icin yeni yil dileklerim bunlar. Herkesin her istedigi gercek olsun, giden yilda yasanan tatsizliklarin unutulacagi guzellikte bir yil olsun. Benim dileklerim sizinkilerle bulussun, cogalsin cogalsin yagmur gibi insanlarin uzerine yagsin.
Allah dileklerimizi kabul etsin.
Hepinizin yeni yili kutlu olsun, sevgilerimle.






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder